ANUNT IMPORTANT!

AGENȚIA PENTRU PROTECȚIA MEDIULUI CLUJ informează toți titularii/deținătorii de autorizații de mediu/autorizații integrate de mediu, despre apariția Ordinului nr.1171/05.11.2018 privind aprobarea procedurii de aplicare a vizei anuale a autorizaţiei de mediu şi autorizaţiei integrate de mediu, publicat în Monitorul Oficial al României Partea I nr. 967/15.11.2018.

Prezenta procedură reglementează condițiile de solicitare, de aplicare sau de respingere a vizei anuale a autorizației de mediu și autorizației integrate de mediu, in acord cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă   nr. 195/2005 din 22 decembrie 2005 privind protecţia mediului, aprobată prin Legea nr. 265/2006 cu modificările și completările ulterioare.

Având în vedere faptul că Autorizaţia de mediu şi autorizaţia integrată de mediu îşi păstrează valabilitatea pe toată perioada în care beneficiarii lor obţin viza anuală, toți titularii/deținătorii de autorizații de mediu/autorizații integrate de mediu trebuie să solicite (viza anuală) la Agenția pentru Protectia Mediului Cluj în fiecare an cu minim 60 de zile înainte de ziua și luna în care a fost emisă autorizația de mediu sau autorizația integrată de mediu.

Precizăm că pentru derularea procedurii de aplicare a vizei anuale nu se percep taxe sau tarife.

Ordinul nr.1171/05.11.2018

Cerere viză anuală

Declarație pe proprie răspundere

 


ANUNȚ IMPORTANT!

În data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor). Pentru a putea procesa solicitările dvs. trebuie să completați un acord de colectare a datelor cu caracter personal. (acord)


Pentru consultare site vechi APM , click aici

 

Agenţia pentru Protecţia Mediului Cluj îndeplineşte atribuţiile Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului la nivel local privind elaborarea şi implementarea politicilor şi strategiilor de dezvoltare locală, realizează planificările de mediu la nivel local, asigură asistenţă de specialitate în vederea elaborării, revizuirii şi gestionării proiectelor şi programelor pentru protecţia mediului la nivel local, precum şi atribuţii privind implementarea legislaţiei pentru protecţia mediului şi emiterea actelor de reglementare, conform legislaţiei specifice.

Context legal

Conform prevederilor HOTĂRÂRII nr. 1000 din 17 octombrie 2012 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului şi a instituţiilor publice aflate în subordinea acesteia s-a desfiinţat ARPM Cluj - Napoca în data de 09 noiembrie 2012 şi s-a reînfiinţat Agenţia pentru Protecţia Mediului Cluj care a fost desfiinţată în noiembrie 2010 şi a fost preluată de ARPM Cluj Napoca.

Misiune

Misiunea Agenţiei pentru Protecţia Mediului Cluj este de promovare a dezvoltării durabile prin prisma unui mediu curat, prin asigurarea regenerării resurselor şi a bunăstării oamenilor.

Astfel APM Cluj , trebuie să garanteze păstrarea unui mediu sănătos prin remedierea efectelor schimbărilor climatice, să conserve eficient biodiversitatea, patrimoniul natural şi antropic, să protejeze resursele de apă şi calitatea apei potabile, să monitorizeze, să evalueze şi să anticipeze calitatea factorilor de mediu.

Având în vedere dreptul oricărei persoane de a se bucura de un mediu curat şi sănătos punem, de asemenea, un accent deosebit pe conştientizarea problemelor de mediu, pe promovarea schimbărilor de comportament care încurajează dezvoltarea durabilă şi promovează furnizarea de informaţii clare, accesibile, într-o manieră transparentă.

Vrem să asigurăm o calitate a mediului care să fie demnă de a fi lăsată moştenire generaţiilor viitoare.

Responsabilităţi

Responsabilităţile principale ale APM Cluj sunt:

  • autorizarea activităţilor cu impact asupra mediului conform competenţelor stabilite prin lege şi coordonarea procesului la nivel local;
  • verificarea îndeplinirii cerinţelor legislaţiei de mediu în actele de reglementare şi luarea măsurilor legale în cazul constatării neconformităţilor;
  • validarea, prelucrarea şi sintetizarea datelor şi informaţiile de mediu la nivel local;
  • elaborarea şi implementarea planurilor regionale de acţiune pentru protecţia mediului;
  • elaborarea şi implementarea politicilor regionale pentru protecţia mediului;
  • participarea la elaborarea şi monitorizarea planului de dezvoltare locală;
  • administrarea ariilor naturale protejate care nu sunt în custodie;
  • colaborarea cu autorităţile şi instituţile publice, cu agenţii economici şi cu societatea civilă în scopul conştientizării, informării şi educării populaţiei în vederea asigurării protecţiei mediului, potrivit legislaţiei în vigoare;
  • monitorizarea stadiului îndeplinirii angajamentelor în domeniul protecţiei mediului asumate prin planurile de implementare negociate în procesul de aderarea la Uniunea Europeană;
  • elaborarea periodică a rapoartelor de sinteză privind starea factorilor de mediu;
  • evaluarea şi analizarea hărţilor strategice de zgomot şi planurilor de acţiune pentru reducerea nivelului de zgomot;
  • colaborarea la elaborarea şi monitorizarea planurilor locale de gestionare a deşeurilor;
  • monitorizarea activităţi de management a siturilor contaminate la nivel local;
  • participarea la programe şi proiecte internaţionale şi la parteneriate în proiecte de interes public;
  • susţinerea şi implicarea iniţiativelor societăţii civile în domeniul protecţiei mediului;
  • asigurarea accesului publicului la informaţiile de mediu, consultarea şi participarea acestuia la luarea deciziilor privind mediul;
  • îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite de Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului.

Conducere

Agenţia pentru Protecţia Mediului Cluj este condusă de un director executiv, numit prin decizie de preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Mediului.


 

CONTACT

În cazul în care doriţi sa transmiteţi  o sesizare , memţionăm că aceasta va fi înregistrată cu respectarea prevederilor OG nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată prin Legea nr. 233/2002. Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare nu se iau în considerare şi se clasează.

Sediu : Calea Dorobanţilor, nr. 99, Cluj - Napoca, Cod 400609

Web site: http://apmcj.anpm.ro

E-mail: office@apmcj.anpm.ro

 

SECRETARIAT: Tel: 0264- 410.722, Fax: 0264-410.716

 

PROGRAM AUDIENTE:
p. Director Executiv APM CLUJ  –  dr. ing. Liana MUREȘAN

MIERCURI: 12.00- 14.00

 

RELATII CU PUBLICUL 

Serviciul Avize, Acorduri, Autorizatii (informaţii despre acte de reglementare): Tel: 0264 - 410.720

 

PROGRAM  RELATII CU PUBLICUL- Serviciul A.A.A (Cam. 25, Etj. I )

 

DEPUNERE DOCUMENTATII:

LUNI- JOI: 09.00- 14.00

VINERI: 09.00- 12.00

ELIBERARE CLASARI:

LUNI- JOI: 09.00- 14.00

VINERI: 09.00- 12.00

 

PROGRAM  RELATII CU PUBLICUL- Serviciul C.F.M

LUNI- JOI: 09.00- 14.00

VINERI: 09.00- 12.00

 

PROGRAM  RELATII CU PUBLICUL- "CASA VERDE"

LUNI: 10.00- 14.00

JOI: 10.00- 14.00

 

ANUNT IMPORTANT!!!!!

LA DOMENIUL DESPRE NOI/ STIRI SUNT INSERATE POSTURILE VACANTE ALE APM CLUJ 2018 (POT FI OCUPATE PRIN TRANSFER)

 

ANUNT IMPORTANT!!!!!

INCEPAND CU DATA DE 04 DECEMBRIE 2017, TOATE PLATILE SE VOR FACE IN CONTUL APM CLUJ: RO 78 TREZ 216 5032 XXX 007145  TREZORERIA CLUJ COD FISCAL 4288144, SAU PRIN MANDAT POSTAL, IN ACELASI CONT.

 

ALTE INFORMATII

Cod fiscal:  4288144

Cont de plată tarife: RO 78 TREZ 216 5032 XXX 007145 

Trezoreria: Cluj - Napoca

Beneficiar:  APM Cluj

 

TAXA FOND DE MEDIU

Beneficiar: Administratia Fondului pentru Mediu

Cod fiscal: 14715650

Trezoreria: Sector 6 Bucuresti

Cont: RO23 TREZ 70 62 01 18 5000 XXXX

Pagina WEB: www.afm.ro